سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

خلق حماسه سیاسی زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی است

فرماندار بیجار گفت: ملت ایران بار دیگر با حضوری پرشور با انتخابی تکلیف‌مدارانه حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و کام دشمنان نظام را بار دیگر تلخ می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، کریمی در دیدار با حجت‌الاسلام مرادی امام جمعه بیجار با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: برای محقق ساختن شعار سال و ناکام نمودن دشمنان  ایران اسلامی مردم و مسئولان در کنار هم و با بکارگیری فرامین رهبر معظم تلاش خواهند کرد.
وی به تمهیدات و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در فرمانداری و دیگر ادارات مربوطه این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم و مسئولان شهرستان بیجار آماده‌اند تا در انتخابات آینده شعار حماسه سیاسی سال را جامعه عمل بپوشانند.
کریمی همچنین به حضور پررنگ مردم شهرستان بیجار درتمامی انتخابات‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: حضور مردم بیجار و استان کردستان در تمامی صحنه‌ها نشان از وفاداری  مردمان دیار کردنشین و غیور استان کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی بیان داشت: تعامل، همدلی و همفکری در تمامی عرصه‌ها رمز موفقیت و سعادتمندی ایران اسلامی  است.
در این نشست حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار نیز بر تلاش مسئولین برای افزایش تولید و رونق اقتصاد منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمامی مدیران و مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: برای تحقق هر چه مطلوب‌تر این شعار باید برنامه‌ریزی دقیق و اصولی از سوی متولیان امر انجام شود.
مرادی به سخنان رهبر معظم اشاره کرد و تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به موازات مسایل سیاسی باید برای توسعه اقتصادی کشور در ابعاد مختلف نیز تلاش و اقدام شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.