سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

باید جریانهای ابوجهلی جامعه خود را بشناسیم

امام جمعه مشهد گفت: در جامعه ما هم جریانهای ابوجهلی وجود دارد که باید آنها را بشناسیم.

 به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران مشهد سید احمد علم الهدی در شب گذشته 21 فروردین ماه در جمع شرکت کنندگان عزای فاطمه الزهرا(س) در مهدیه مشهد با بیان این مطلب افزود: در جامعه ای و در هر زمانی، جریانهایی وجود دارد که بندگی خدا را مانحع پیشرفتهای خود می داند وبرای جلوگیری از اعتقادات مردم، سعی می کنند آنها را بی هویت و بی دین کنند.

این عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جریان دیگری هم در جامعه وجود دارد که با توجه به اینکه می دانند حقانیت وجود دارد ولی بازهم مبارزه می کنندو در عین حال که جریان نبر و ستیز آن مشخص است بازهم مبارزه می کنند.

وی با اشاره به جریان سومی که در جامعه دیده می شود ادامه داد: این جریان با تکذیب های خود در مقام خداناباوری تمام پلهای پشت سر خود را خراب می کند و راه بازگشت را برخود می بندد.آنها رسما خدا ودین را تکذیب می کنند.

وی در پایان گفت: این سه جریان در جامعه ما وجود دارد که باید آنها را شناخت.

گفتنی است: این مراسم طبق پیامک دعوت جامعه اسلامی دانشجویا ن کشور در دیدار با امام جمعه مشهد باید صورت می گرفت اما در واقع یک مراسم عمومی برای کلیه اقشار بود و آیت الله علم الهدی طبق روال برنامه های گذشته خود به تفسیر جزء 30 قرآن پرداخت و به دلیل کثرت جمعیت در مراسم عزاداری فاطمه الزهرا(س) در مهدیه مشهد حضور مهمانان ویژه رویت نشد./س

برچسب ها: باید ، جریان ، های ، ابوجهلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.