سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس / با فرمان وزیر کشور

آغاز فعالیت های اتنخاباتی در هرمزگان

با فرمان وزیر کشور،فعالیت انتخاباتی چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در هرمزگان آغاز شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران
بندرعباس معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در نشست خبری گفت: داوطلبان نامزدی در انتخابات شهر و روستا می توانند با مراجعه به پایگاه های اطلاع رسانی فرمانداری ها و بخشداری های محل سکونت خود از شرایط نام نویسی اطلاع پیدا کنند.


بامری افزود:نام نویسی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان از 26 فروردین آغاز می شود و تا اول اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت:هیئت های اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در استان امشب تشکیل می شود.

وی افزود:چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان به صورت رایانه ای انجام می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت:در روستاهای کمتر از هزار و 500 نفر ، 3 نفر به عنوان عضو اصلی و در روستاهای بیش از هزار و 500 نفر 5 نفر به عنوان عضو اصلی به شورای روستا راه می یابند.

بامری افزود: در شهرهای کمتر از 20هزار نفر جمعیت ، 5نفر ، در شهرهای دارای 20 تا 50 هزار نفر جمعیت 7 نفر ،در شهرهای دارای 50 تا 100 هزار نفر جمعیت 9 نفر و در شهر بندرعباس 13 نفر به عنوان اعضای اصلی به شوراهای شهر راه می یابند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، 24 خرداد در سه هزار و 307 شعبه اخذ رأی در هرمزگان برگزار می شود/س 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.