سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

افزایش کیفیت خدمات بهداشتی، مهمترین اولویت در سال جدید

رئیس شبکه بهداشت جم از خدمات‌رسانی بهداشتی به 2 هزار و 600 نفر در تعطیلات نوروزی در جم خبر داد و گفت: افزایش کیفیت سطح خدمات بهداشتی مهمترین اولویت در سال جدید است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران احمد قاسمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی خدمات و فعالیت‌های مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم در نوروز 1392 اظهار داشت: مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم در ایام نوروز و تعطیلات، فعال و آماده خدمات رسانی به همشهریان و مهمانان نوروزی بوده‌اند.

وی از خدمات‌رسانی بهداشتی به 2 هزار و 600 نفر در تعطیلات نوروزی در جم خبر داد و افزود: علاوه بر خدمات بهداشتی مورد نیاز از جمله مراقبت‌های گروه هدف (مادر و کودک)، واکسیناسیون و نمونه‌گیری از نوزادان، در این ایام در مجموع 2 هزار و 630 نفر به این مراکز مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت جم خاطرنشان کرد: از این تعداد 30 نفر از خدمات دندانپزشکی استفاده کرده، 425 نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده و 2080 نفر توسط پزشک عمومی و 96 نفر توسط ماما ویزیت شده‌اند.

قاسمی از تمام همکارانی که در این ایام با تلاش و کوشش وافر خود، سعی در بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان را داشتند کمال تشکر و قدردانی را به‌عمل آورد.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جدید است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس شبکه بهداشت جم گفت: ارائه آموزش‌های بهداشتی و آشنایی مردم با بیماری‌ها از جمله برنامه‌های این شبکه برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان است.

قاسمی بیان کرد: در تمام روستاهای شهرستان نیز برنامه‌های متنوع بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوب ارائه می‌شود و این روند با همکاری مسئولان تداوم خواهد داشت.
برچسب ها: جم ، درمان ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.