سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه طرح دفاع و امنیت ملی در کمیسیون دائمی شورای عالی عتف

رئیس مرکز سیاست های تحقیقاتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: طرح دفاع و امنیت ملی با محوريت همین مرکز در کمیسیون دائمی شورای ارز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛حسن قدسی پور، رئیس مرکز سیاست های تحقیقاتی  وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر دیروز در نود و هشتمین کمیسیون دائمی شورای  عالی عتف گفت: در این جلسه دو موضوع در دستور کار قرار گرفت که موضوع اول ارائه گزارش کمیسیون دفاع و امنیت ملی بود که البته در این گزارش یک مدل نظری خاص ارائه و قرار شد در جهت اجرایی کردن راهبردهای  آن این مسئله  از طرف کمیسیون دفاع و امنیت ملی و با مجری بودن همین کمیسیون ارائه شود.

وی افزود: بحث دوم طرح کلان ذخیره سازی زیرزمینی  نفت و گاز بوده که این طرح نیز از طرح های استراتژیک در حوزه انرژی در تمام کشورهای دنیا مطرح است .

قدسی پور تصریح کرد: کشور ما در فصل زمستان مصرف نفت و گاز بالایی دارد که باید از پالایشگاه ها  این انرژی به محل های مصرف منتقل شود تا در فصل زمستان با مشکلات کمتری مواجه شویم.

وی اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح در اطراف شهرهای بزرگ ذخایر زیر زمینی نفت و گاز ایجاد شده که شاهد کاهش مشکلات در فصل زمستان هستیم./ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.