سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازدیدترین اماکن تاریخی در قزوین

نوروز امسال اماکن تاریخی چون سعدالسلطنه، دولت خانه صفوی پربازدیدهای شهر قزوین بوده است.

اسدالله بیرانوند، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین در خصوص آمار ورود گردشگران در نوروز امسال به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور گردشگران در نوروز امسال نسبت به سال قبل 37 درصد رشد داشته و بیشترین بازدیدها در اماکن تاریخی چون سعد السلطنه، دولت خانه صفوی و قلعه الموت است.



وی با اشاره به بازدید گردشگران از موزه  های استان قزوین گفت: موزه های هامون و چهل ستون در نوروز امسال میزبان جم بسیاری از گردشگران نسبت به سایر موزه ها در استان قزوین بودند.
بیرانوند در خصوص تورهای رایگان قزوین گردی تصریح کرد: با توجه به گرانی قیمت بلیط ها در اماکن تاریخی ما تورهای رایگان قزوین گردی را برپا کردیم که مورد استقبال بسیاری از هم وطنانمان قرار گرفت و آنها توانستند رایگان از اماکن تاریخی شهر بازدید کنند.



وی اظهار داشت: همه هتل ها، مسافرخانه ، حسینیه ها و مدارس مساجد توانستند به مهمانان نوروزی اسکان دهند و خوشبختانه با کمبود اقامتگاه مواجه نبودیم.
بیرانوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم همه شرایط و امکانات را برای گردشگران نوروزی به خوبی فراهم کنیم و عموم مردم هم از حضور در استان قزوین احساس رضایت داشتند./ص
برچسب ها: قزوین ، گردی ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.