سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظم هژیر آزاد:

"بالهای خیس" کمی مخاطب را دچار سردرگمی می کند / "رنجبر" با مهارت خود ریتم تندی به کار داد

"بالهای خیس" با وجود کمی ضعف در سناریو، مخاطب را دچار سردرگمی می کند.

کاظم هژیر آزاد، بازیگر مجموعه "بالهای خیس" در خصوص موفقیت و خلق لحظه های طنز، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: راهنمایی های "عباس رنجبر" کارگردان "بالهای خیس" باعث ایجاد لحظه هایی طنز و موفق در این اثر تلویزیونی شد.
وی با اشاره به تعدد سکانس ها و برداشت مخاطبان اظهار داشت: "بالهای خیس" مجموعه ای رمان مانند بوده که با هر سکانسی ایده ها و حلقه های بسیاری را ایجاد می کند.
هژیر آزاد ادامه داد: معتقدم باید در هر سکانسی یک ایده و در نهایت دو موضوع مورد بحث قرار گیرد تا مخاطبان به نتیجه گیری درستی رسیده و نیز از سردرگمی رها شوند.
این بازیگر افزود: حلقه ها و گره های بسیاری در هر قسمت از این سریال مطرح می شود که به عقیده من کمی مخاطب را سردرگم می‌کند.
وی ابراز داشت: طرح کار را پسندیدم ولی سناریو از ضعفی برخوردار بود که "رنجبر" با تند کردن ریتم کار، توانست بخشی هایی را کنترل کند.
هژیرآزاد در خصوص سکانسهای خود تصریح کرد: من فرصتی برای خواندن و دیدن مجموعه "بالهای خیس" را نداشتم ولی سکانسهای مربوط به بازی خود را خیلی دوست داشتیم.
وی در خصوص ژانر "بالهای خیس" و پرداخت این اثر به نسل جنگ و نسلهای بعد از آن گفت: قصد آموزش خوب باید هدف هر سریال یا فیلمی باشد و اینکه با چه زبان و ژانری مطرح می شود خیلی مهم نیست.
هژیر آزاد خاطرنشان کرد: امیدوارم "بالهای خیس" با وجود زحمات تیم پشت صحنه و جلوی دوربین مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.