سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار وزير دفاع آمريکا درباره حمله موشکي به کره شمالي / آمريکا آماده مقابله است

چاک هيگل وزير دفاع آمريکا در کنفرانس خبري مشترک با ژنرال مارتين دمپسي رئيس ستاد مشترک ارتش اين کشور گفت: کره شمالي با لفظي هاي اتمي خود به خط قرمزي خطرناک نزديک مي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ، هيگل گفت: کره شمالي با لفاظي ها ي پرخاش جويانه و اعمالش به خط قرمزي خطرناک نزديک مي شود. اعمال و سخنان آنها  نه تنها کمکي به حل مناقشه که مورد علاقه بسياري از هم پيمانان ما بوده نکرده  بلکه اقدامات اين کشور تمامي تلاشها را بي نتيجه گذاشته است.
وي افزود:کشور ما کاملا آماده مقابله با هر وضعيتي است زيرا هر اقدام کره شمالي مي تواند تحريک آميز باشد. واقعيت اين است که او (رهبر کره شمالي)  و اين کشورغير قابل پيش بيني هستند و اگر بخواهيم چيزي را به اين واقعيت اضافه کنيم آن اين است که ما آماده مقابله با هر وضعيت و حادثه اي هستيم و  اين موضوع را به شفافيت بيان کرده ايم. 
ژنرال دمپسي هم گفت: ميزان موفقيت کره شمالي در استفاده از تجهيزات اتمي در موشک هاي بالستيک موضوعي طبقه بندي شده است اما آنها دو آزمايش اتمي انجام داده اند و  چندين پرتاب موشکي موفقيت آميز داشته اند.در نبود شواهدي محکم ما مجبوريم که بدترين گزينه را در نظر بگيريم و اين موضوع سبب شده تا امروز موضعگيري ويژه اي داشته باشيم.







برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، کره ، شمالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.