سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در 21 روز گذشته

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت : از ابتدای سال 92 مبارزه قاطعانه با تهیه و توزیع کنندگان مواد افیونی به طور ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته و با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی تعدادی از عاملان قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، امیری مقدم با اعلام این خبر افزود: تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در تعطیلات نوروز توانستند بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و 469 نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر نیز دو باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سبزوار و خواف در دو عملیات منظم و هماهنگ و با همکاری تیم‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی توانستند سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی افزود: ماموران با ردزنی قاچاقچیان موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلر و پژو 405 در مسیر بردسکن به سبزوار 125 کیلوگرم تریاک و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 نزدیک به 200 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

امیری‌مقدم افزود:‌ در این عملیات گسترده پنج تن از سرکردگان این دو باند دستگیر و تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه دارد.

وی بیان کرد: کشف 25 کیلوگرم تریاک در تربت حیدریه، 15 کیلو و 300 گرم تریاک در گناباد و 15کیلو 100 گرم حشیش توسط ماموران فرماندهی انتظامی نیشابور نیز از دیگر نتایج این عملیات گسترده به شمار می‌رود.

امیری‌مقدم عنوان‌ کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد نیز در اقدامی اطلاعاتی 12 تن از اعضای باندی که با بلعیدن مواد مخدر مبادرت به قاچاق مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به مشهد می‌کردند را دستگیر وهفت کیلو و چهارصد گرم تریاک از آنان را کشف کردند.

 


برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.