سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع آبرسانی وحدت نمین

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار اولیه برای لوله‌گذاری خط انتقال مجتمع آبرسانی وحدت نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید کمال‌الدین میرجعفریان در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان نمین اظهار داشت: با تکمیل این مجتمع در فاز اول آبرسانی به پنج روستای بخش عنبران انجام شده و بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های آب شرب تأمینی برای روستاییان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌در این شهرستان سد و مجتمع‌های آبرسانی متعددی در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها میزان برخورداری از آب شرب سالم افزایش می‌یابد که به نظر می‌رسد همت و تلاش مسئولان نیاز است تا این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ، ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) و وحدت این شهرستان را در برخورداری روستاییان از آب شرب سالم یادآور شد و خاطرنشان کرد: هرچقدر خدمت‌رسانی به روستاها با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری شود؛ به همین میزان تأمین منابع کافی را از سوی مسئولان و مدیران شاهد بوده و رضایتمندی مردم نیز بهتر فراهم می‌آید.

میرجعفریان اضافه کرد: دولت بحث خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم را در اولویت جدی قرار داده است،به طوری که تا روز آخر، دولت خدمتگزار به استانداران، معاونان و مسئولان استان‌ها اعلام کرده که بدون هیچ‌گونه بی‌رغبتی در سنگر خدمت‌رسانی حاضر و آماده باشند.

وی از بهره‌برداری بیش از 240 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی تا پایان بهار امسال خبر داد و بیان کرد: در این زمینه تلاش می‌شود تا مسکن مهر، طرح‌های زیرساختی، سدها، پل‌ها و راه‌های ارتباطی تکمیل شده و با حضور رئیس جمهور و یا معاون رئیس جمهور افتتاح پروژه‌ها را شاهد باشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن بیش از یک‌هزار و 900 پروژه در سطح استان خبر داد و یادآور شد:‌ بخش عظیمی از این پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شده و مردم تا آخر دولت دهم از مزایای آن بهره می‌گیرند/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.