سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض قلعه نوعی به اکبرپور ادامه دار است/ با تجربه ها کادر فنی را شرمنده کردند

اعضای تیم استقلال در حال حاضر و پس از باخت مقابل حریف عربستانی با مشکلاتی جدی روبرو شدند زیرا سرمربی تیم استقلال همچنان به بازیکنان معترض است و این بازی را فراموش نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال اعلام کردند اوضاع برای این تیم ایده آل نیست زیرا اعضای این تیم با عملکردی که در بازی با الهلال داشته شرایط را برای خود تهیه دادند و وضعیت به ضرر اعضای این تیم پیش می رود زیرا امیر قلعه نوعی مدعی شده است که از بازیکنان این تیم رضایت ندارد زیرا بازیکنان در بازی با الاهلال در تهران با شرایط خاص روبرو شدند و عملکردی ایده آل نداشتند که به نفع آبی ها تمام شود.

این در حالی است که مربیان تیم استقلال اعتراضی فراوان خود را به برخی بازیکنان این تیم اعلام کردند. زیرا مدعی شدند که بازیکنان با تجربه این تیم با شرایط ایده آلی روبرو نشدند و عملکردشان بسیار ضعیف بوده است. به طوریکه مربیان توقع بیشتری از آنها داشتند اما آنها پاسخ مربیان تیم را بدرستی ارائه نکردند و شرایطي ایجاد کردند که در نهایت به ضرر تیم استقلال تمام شد.

گفتنی است، اعضای کادر فنی تیم استقلال اعتراضی رسمی خود را به برخی بازیکنان قدیم از جمله سیاوش اکبرپور عنوان کردند زیرا اعلام شده است که سرمربی استقلال قصد دارد در این خصوص شرایط را به نفع تیمش تغییر دهد.

شایان ذکر است: سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که از سیاوش اکبرپور ناراضی است و به وی اعلام کرده تجربه وی عاملی است که این بازیکن در ترکیب استقلال با اوضاع خاصی روبرو شود اما این بازیکن نتوانست وضعیت را به نفع تیم تغییر دهد و به استقلال یاری برساند.

این درحالی است که امیر قلعه نوعی مدعی است که اعضای این تیم که تجربه بیشتری دارند باید با اوضاعی ایده آل تیم را همراهی کنند زیرا توقع ها از این نفرات بیشتر است و بازیکنان قدیمی و با تجربه تیم باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشند.

اعلام شده است که امیر قلعه نوعی مدعی است که با تجربه های تیم کادر فنی را شرمنده کردند زیرا در ترکیب استقلال بسیار ضعیف ظاهر شدند و توقع ها توسط آنها برآورده نشده است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.