سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه‌‌شنبه هفته جاري انجام می‌شود

بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اجتماعی

تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران سه‌شنبه هفته جاري در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران بر اساس دستور اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس کمیسیون اجتماعی مجلس در روز‌ سه‌شنبه (۲۷ فروردین) تشکیل جلسه می‌دهد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان ازعملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران  و چهار مورد سؤال آقای ایران‌پور نماینده مبارکه از وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله مواردی است که در  نوبت عصر روز سه‌شنبه در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

بر همین اساس در نوبت عصر، رسیدگی به لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (اتکا) به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و ادامه بررسی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیات‌های مدیره و مدیریت عامل از دیگر برنامه‌های سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی است.

همچنین در روز دوشنبه نوبت صبح کارگروه اداری و استخدامی ادامه بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری و در نوبت عصر همین روز کارگروه ویژه طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استخدام در ادارات و نهادها و مراکز دولتی و وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی را بررسی می‌کنند.

 بررسی طرح‌های  خدمات رسانی به ایثارگران توسط کارگروه ایثارگران و بررسی موضوع بیمه اجتماعی فراگیر و همگانی در کارگروه ویژه از جمله مواردی است که در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود.

همچنین در نوبت عصر روز دوشنبه کارگروه ویژه ادامه بررسی موضوع بیمه اجتماعی فراگیر و همگانی را در دستور کار خود قرار می دهد.

ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون کار در کارگروه کار و روابط کار پایان بخش فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی در هفته جاري است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.