سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداي آشنا در سوگ فاطمه اُمّ‎ابيها (س)

سه ويژه برنامه "ياس كبود"، "بانوي آسمان" و "سوگنامه" در روز شهادت بانو حضرت فاطمه (س) از شبكه جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي؛ "ياس كبود" شخصيت و جايگاه حضرت فاطمه (س) را مورد پردازش قرار خواهد داد. 
حجت الاسلام و المسلمين دكتر حامد فاضلي كارشناس اين ويژه برنامه است. 
فرزانه ردايي نويسنده و محقق و سردبير، فروغ وزيري زاده تهيه كننده،زهره حبيبي گوينده و محمد قريب پناه راوي، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند. 
"ياس كبود" را روز يكشنبه بيست و پنجم فروردين ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرينويچ از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد. 
"بانوي آسمان" در سه بخش به موضوعاتي چون توسل به حضرت فاطمه (س)؛ گذري بر صحيفه حضرت و حجاب و عفاف مي پردازد. 
رقيه آقازاده سردبير، نويسنده و تهيه كننده، مهسا حق پناه گوينده، و سميه نجفي گزارشگر، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند. 
"بانوي آسمان" را روز يكشنبه بيست و پنجم فروردين ساعت 13:00 به وقت تهران برابر با ساعت 08:30 به وقت گرينويچ از كانال آسيا و اقيانوسيه شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد. 
"سوگنامه" در قالب روايت، زندگي حضرت فاطمه (س) را از كودكي تا زمان ازدواج با حضرت علي (ع) و درنهايت زمان شهادت ايشان، به تصوير خواهد كشيد. 
عبدالمهدي هاشمي كارشناس اين ويژه برنامه است. 
فاطمه لواساني سردبير و تهيه كننده، حميدرضا رضايي گوينده، و مهديه جعفريان نويسنده، در اين برنامه همراه شما خواهد بود. 
"سوگنامه" را روز شنبه و يكشنبه بيست و چهارم و بيست و پنجم فروردين ساعت 23:00 به وقت تهران برابر با ساعت 18:30 به وقت گرينويچ از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.