سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آیین بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای در اصفهان برگزار شد

آیین بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای، روز چهارشنبه در منطقه هسته ای (UCF) اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مدیر عامل و رییس منطقه هسته ای اصفهان در این آیین گفت: ایران با سرعت قابل توجهی در حال دستیابی به دانش فناوری صلح آمیز هسته ای است.

ˈمحمدرضا رضوانیان زادهˈ افزود: ما این موفقیت ها را مرهون رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری، کارکنان سازمان انرژی اتمی و مناطق هسته ای و ایمان و عزم ملت تاریخ ساز ایران هستیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به فناوری هسته ای یکی از ملاکهای توسعه یافتگی جوامع امروز است، تصریح کرد: صنعت هسته ای در جهان در انحصار سیاسی معدودی از کشورهایی قرار گرفته که بعنوان ابزار قدرت از آن استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: ایران در این عرصه با داشتن دانش فناوری در کلیه فرایندهای چرخه سوخت هسته ای و با رعایت کامل ایمنی هسته ای و کاربرد صلح آمیز آن در بخشهای سلامت، کشاورزی و صنعت در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم در حال شکستن این انحصار سیاسی است.

رییس منطقه هسته ای اصفهان افزود: همراهی مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب، موانع موجود در این راه را شکسته است.

وی اظهار کرد: هیچکس نمی تواند جلوی ملتی که خود را باور کرده است را بگیرد.

همسر شهید ˈمسعود علی محمدیˈ، یکی از شهدای هسته ای کشور نیز در این آیین گفت: کار کردن برای کارکنان مناطق و نیروگاه های هسته ای کشور در شرایط موجود بسیار دشوار است.

منصوره کرمی افزود: با این حال جوانان و متخصصان هسته ای کشورمان با ایمان قوی به خدا و مسوولیت پذیری در حال خدمت رسانی به کشور و مردم خود هستند.

وی رمز موفقیت متخصصان هسته ای کشور را همراه شدن ایمان و علم خواند و تصریح کرد: دشمن به همین منظور ما را هدف گرفته است و دانشمندان ما را ترور می کند.

وی تاکید کرد: دشمنان ما با ترور دانشمندان هسته ای ایران نشان دادند که به چه ذلتی افتاده و از مقابله با ما ناامید شده اند.

این آیین با حضور معاون چرخه سوخت سازمان انرژی اتمی کشور، کارکنان منطقه هسته ای اصفهان و مسوولان استان اصفهان برگزار شد./ک
 
منبع:ايرنا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.