سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی باشگاه پژوهشگران واحد رودسر و املش؛

کسب مقام دوم مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

تیم رباتیک باشگاه پژوهشگران جوان موفق به کسب مقام دوم در ربوکاپ ایران شدند.

مصطفی صائمیان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: تیم رباتیک پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر و املش موفق شد در بزرگترین رویداد روباتیک آسیا، هشتمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، مقام دوم را کسب نماید.

وی افزود: این تیم که اعضای آن همگی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر و املش بودند موفق شدند در قسمت لیگ مین یاب خود کار به مقام ارزنده دومی این دوره از مسابقات دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است این تیم تنها تیمی بود که در این مسابقات از طرف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شرکت می کرد و در لیگ مین یاب خودکار این موفقیت را کسب نمود.

صائمیان تصریح کرد: اعضای تیم عبارتند از آقایان فرهاد عابدینی، همایون پژوم، سید صادق تقوی، آرمان ملایی و الحق جمانل نیکویی که در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران کسب مقام نمودند.

صائمیان اذعان داشت کسب این موفقیت ارزشمند را به اعضای این تیم ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر، املش جامعه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم اینگونه موفقیت ها را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماید. /ع2

برچسب ها: ربوکاپ ، آزاد ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.