سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يزد /

ميزباني جشنواره بزرگ قرآنی کشور به يزد رسيد

رئيس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد گفت: با تلاش ها و پيگيري هاي انجام شده، ميزباني نهمين دوره جشنواره بزرگ قرآني كشور به دانشگاه علمي كاربردي يزد رسيد.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،ناصر صدرا ابرقويي اظهار داشت: اين دوره از جشنواره در سه بخش دانشجويان، مدرسان و كاركنان و در پنج بخش شفاهي، كتبي، پژوهشي، ادبي و هنري برگزار مي‌شود.

وي افزود: بخش شفاهي در رشته‌هاي قرائت به روش تحقيق، قرائت به روش ترتيل، حفظ يك جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء پيوسته، حفظ 10 جزء پيوسته، حفظ 20 جزء پيوسته و حفظ كل قرآن کریم برگزار مي‌شود.

صدرا ابرقويي ادامه داد: بخش كتبي نيز در رشته‌هاي فرازهاي قرآن و عترت، دیدگاه و سیره معصومین (ع)، مفاهيم قرآني و قرآن‌ شناسي و بخش پژوهشي در رشته‌هاي پژوهش يا كتاب قرآني، مقاله قرآن و عترت، نرم‌افزار و وبلاگ‌نويسي و بخش ادبي در رشته‌هاي شعر، داستان، نمايشنامه‌نویسی و فيلمنامه‌نویسی و بخش هنري در رشته‌هاي خوشنويسي، طراحي و نقاشي، ‌نماهنگ، عكس و‌ تذهيب برگزار خواهد شد.

صدرا ابرقویی اظهار داشت:همچنین نخستين دوره جشنواره مدرسان در سه بخش شفاهي در رشته‌هاي هفت‌گانه حفظ و قرائت، بخش كتبي در دو رشته مفاهيم قرآني و دیدگاه و سیره معصومین(ع) و بخش پژوهش در سه رشته نظریه‌پردازی و پاسخ‌پژوهی، تحلیل و نقد کتب قرآن و عترت و تحقیقات قرآن و عترت برگزار مي‌شود.

وي عنوان كرد: بخش جشنواره كاركنان نيز در دو بخش شفاهي در رشته‌هاي هفتگانه حفظ و قرائت، بخش كتبي در دو رشته مفاهيم قرآني و دیدگاه و سیره معصومین(ع) و بخش پژوهشي در رشته تحقيق يا مقاله قرآن و عترت برگزار مي‌‌شود.

وي اعلام كرد: مهلت ثبت‌نام براي شركت در اين جشنواره تا تاريخ 31 فروردين سال 1392 است و ثبت‌نام از طريق سامانه اينترنتي به نشاني www.uast.ac.ir صورت مي‌پذيرد.

رئيس دانشگاه جامع علمي و كابردي استان يزد اظهار امیدواری کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد استقبال دانشجویان، مدرسان و کارکنان از جشنواره قرآن و عترت باشیم.

وي يادآور شد: اين جشنواره در دو سطح استاني و كشوري  برگزار مي‌شود كه مرحله استاني جشنواره در ارديبهشت‌ماه 92 و مرحله كشوري جشنواره، در شهريورماه 92 برگزار می‌شود./ک

برچسب ها: جشنواره ، بزرگ ، قرآنی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.