سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انتخابات در بخش جاجرود به صورت شورای روستا برگزار می شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت : در بخش جاجرود فعلا انتخابات به صورت شورای روستا برگزار می شود و در صورتی که سلسله مراتب ارتقای روستا به شهر طی شود تمهیدات لازم جهت تبدیل شورای روستا به شهر اتخاذ خواهد شد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :من در امورات زندگی خود فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری را سرمشق و سر لوحه زندگی و برنامه های مدیریتی خود قرار داده ام تا بتوانم وظایف خود ر ا به خوبی انجام دهم .
وی در ادامه این مطلب افزود :شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای سیاسی برای ملت ایرات تلقی می شود باید توجه داشت که نامگذاری سال 92 با عنوان سال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری هوشمندانه بوده است و همه ما باید برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات همه توان خود را به کار بگیریم .
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نحوه انتخابات در بخش جاجرود شهرستان پردیس اظهار داشت : در بخش جاجرود فعلا انتخابات به صورت شورای روستا برگزار می شود و در صورتی که سلسله مراتب ارتقای روستا به شهر طی شود تمهیدات لازم جهت تبدیل شورای روستا به شهر اتخاذ خواهد شد.
شایان ذکر است طبق قانون جدید انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرهای بیش از 20 هزار نفر جمعیت، هفت نفر و در روستاها ی کم جمعیت سه نفر و پر جمعیت پنج نفر از سوی مردم انتخاب خواهند شد که در 10 شهر شرق استان تهران شهرهای رودهن،پردیس، بومهن و دماوند هفت عضو و در پنج شهر دیگر همان پنج نفر  انتخاب خواهند شد.همچنین روستای مهرآباد رودهن به دلیل جمعیت زیاد دارای پنج عضو شورا خواهد بود ./ع 
برچسب ها: انتخابات ، جاجرود ، روستا ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.