سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

جمع‌آوری 24 میلیون ریال در قالب طرح محسنین در خانه انفاق استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 24 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین و در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بيان اين مطلب گفت :خانه انفاق یکی از مراکز کمیته امداد است که به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و انجام امور خیرین راه‌اندازی شده است.

 حسنلوبا اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می شود، اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان همواره یار و یاور امداد در خدمت‌رسانی به محرومین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با ارائه آماری از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد ادامه داد: در سال گذشته در قالب طرح محسنین 24 میلیون و 367 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

حسنلو در ادامه با اشاره به جمع آوری یک میلیون و 815 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان  تصريح كرد:همچنین در قالب نذورات قربانی نیز 16 میلیون و 236 هزار و 500 ریال کمک مردمی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده‌ خاطر نشان كرد: بر اساس اهداف طرح اجرایی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود./ع

برچسب ها: طرح ، محسنین ، انفاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.