سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

راه اندازی شبکه آزمایشگاهی در شهرستان گناباد

دبیر کمیته تخصصی تحقیقات و فناوری کارگروه اشتغال گناباد از راه اندازی شبکه آزمایشگاههای همکار در این شهرستان در آینده نزدیک را خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علیرضا جاوید عربشاهی  افزود: در این راستا تمام دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی امکانات آزمایشگاهی خود را به دبیرخانه ای که در مرکز رشد فناوری گناباد تشکیل می شود اعلام می کنند.



وی افزود: مشکل عمده اشتغال در شهرستان گناباد بیکاری افراد تحصیلکرده است لذا دانشگاهها باید به سوی مهارت افزایی بروند که در این راستا مقرر شده است پایان نامه های دانشجویی در دانشگاههای این شهرستان به سوی تجاری سازی سوق یابند و پایان نامه هایی تصویب شوند که توان تبدیل به محصول را داشته باشند.

وی اظهار داشت: همچنین قرار شد اداره های جهاد کشاورزی و ایستگاه تحقیقات زعفران، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد تا 10 روز آینده ایده ها و نیازهای فنی خود را به مرکز رشد فناوری گناباد اعلام کنند تا این مرکز بتواند از ایده های آنان حمایت کند.

عربشاهی گفت: برگزاری جلساتی توسط مرکز رشد فناوری و مرکز فنی و حرفه ای گناباد در دانشگاههای این شهرستان به منظور معرفی توانمندیها و حمایت از تواناییهای دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز راه اندازی دفاتر مشاوره شغلی در دانشگاهها مورد تاکید قرار گرفته است./ع

 


برچسب ها: راه ، اندازی ، شبکه ، آزمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.