سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

376 هزار و 500 اثر در جشنواره مشکات شرکت کرده اند

تمامی آثار برای حضور در جشنواره مشکات جمع آوری و داوری ها انجام شده و تنها داوری نهایی آثار مانده که آن هم در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ابوالفضل رفیع، مدیرکل اداره آموزش های شهروندی  با اعلام این خبر یادآور شد: تمامی آثار برای حضور در جشنواره مشکات جمع آوری و داوری ها انجام شده و تنها داوری نهایی آثار مانده که آن هم در حال انجام است.
تعداد کل آثار در جشنواره مشکات  376 هزار و 500 اثر است که از این بین 178 هزار و 839 اثر مربوط به حقوق شهروندی، 82 هزار و 747 اثر مربوط به محیط زیست شهری، 44 هزار و 445 اثر حوزه پسماند 19 هزار و 44 اثر در رابطه با حوزه زیباسازی و مبلمان شهری است.
وی با بیان اینکه متناسب با محورهای جشنواره مشکات 6 اختتامیه موضوعی و یک اختتامیه نهایی در 18 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اختتامیه مشکات زیباسازی و مبلمان شهری اول اردیبهشت و محیط زیست شهری دوم اردیبهشت در ایوان شمس برگزار می شوند. اختتامیه ایمنی شهری نیز 5 اردیبهشت در سازمان آتش نشانی برگزار خواهد شد. همچنین بخش های حمل و نقل ترافیک در 10 اردیبهشت و پسماند و دفع زباله در تاریخ 12 اردیبهشت در ایوان شمس مراسم خود را برگزار خواهند کرد.
رفیع خاطرنشان کرد: در اختتامیه موضوعی که متناسب با محورهای جشنواره است از نفرات دوم و سوم تجلیل می شود و در اختتامیه نهایی از نفرات اول هر کدام از این 6 محور تقدیر به عمل می آید.
مدیرکل اداره آموزش شهروندی با اشاره به این که برخی از شهروندان به طور همزمان در چندین رشته مشکات شرکت کرده اند، گفت: جشنواره در دو محور کلی حرفه ای و غیر حرفه ای کار خود را آغاز کرده که در آن افراد در قالب سه بخش: عمومی، دانشجویی و دانش آموزی در مسابقات شرکت کرده اند.  
وی در پایان یادآور شد: مشکات در بخش دانشجویی با حضور 10 دانشکده هنر دانشگاه های تهران برگزار شد و در بخش دانش آموزی نیز، مدارس ابتدایی و راهنمایی دولتی و غیر دولتی تهران با حضور قابل توجهی از دانش آموزان شان در این جشنواره شرکت کردند. /ل
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، آثار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.