سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیئت 17 نفره فراکسیون رهروان ولايت ، برای وحدت در جريان اصولگرایی تشکيل شد

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت، از تشکيل هيئت 17 نفره‌اي در اين فراکسيون براي وحدت در جريان اصولگرايي براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم خبر داد.

" بهروز نعمتي" نماينده مردم اسدآباد و عضو هيئت‌رئيسه  فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در  مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از تشکيل هیئت 17 نفره‌اي در  فراکسیون متبوع خود، برای وحدت در جریان اصولگرایی ، خبر داد و گفت: فراکسیون رهروان ولایت هیئتی را با تصمیم مجمع‌عمومی و شورای مرکزی انتخاب کرده تا دیدار با علما و مراجع، نخبگان سياسي و نامزدهای انتخاباتی را برای تعیین ساز و کارهای وحدت در بین اصولگرایان در دستورکار قرار دهد.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به تشتت آرا اصولگرايان و تعدد کانيداهاي اصولگرا براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم و اينکه بتوانيم وحدت رويه‌اي در جريان اصولگرايي ايجاد کنيم اين هيئت تشکيل  شد و از هفته آینده نيز نشست‌های خود را برای ایجاد این وحدت به صورت جدی و مستمر برگزار خواهد کرد.
 
عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت در ادامه خاطر نشان کرد: اين فراکسيون از اواسط هفته آتي ديدار خود با نامزد‌هاي رياست‌جمهوري يازدهم کليد مي‌زند.
 
نعمتي در خاتمه يادآور شد: اعضای این هیئت شامل کاظم جلالی، اسماعیل جلیلی، محمد سقایی، ملکشاهی، فاطمه رهبر، مصباحی‌مقدم، حیدرپور، قاضی‌پور، نعمتی، جهانگیرزاده، نقوي‌حسيني، دستغیب، سبحانی‌نیا، شجاعی کیاسری، حقیقت‌پور، بروجردی و باقری‌بناب هستند.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.