سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

اختصاص 800 هکتار از اراضی همدان به متقاضیان بخش کشاورزی

فرماندار همدان از اختصاص 800 هکتار از اراضی منابع طبیعی همدان به متقاضیان بیکار در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ قهرمانی مطلق درکارگروه کشاورزی شهرستان همدان افزود :  800 هکتار از اراضی شهرستان همدان که معادل 40 درصد کل استان است با طرح توسعه کشاورزی به متقاضیان بیکار و فارغ‌التحصیلان کشاورزی اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت : 135 طرح با اعتبار 14 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد 126 طرح با اعتبار 10 میلیارد و 100 میلیون تومان منجر به عقد قرارداد و تصویب بانک‌ها شده است که غیراز بحث صندوق توسعه کشاورزی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: صندوق توسعه کشاورزی طی دو سال، هفت طرح با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان، که از این تعداد یک طرح با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون تومان به تصویب بانک‌ و منتهی به عقد قرارداد شده و مابقی در حال پیگیری است.
وی با اشاره به وضعیت بارش در همدان، وضعیت آن را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کمتر دانست و گفت: در حال حاضر ذخیره فعلی سد اکباتان، 14 میلیون متر مکعب است.
میر جهاد کشاورزی همدان نیز با بیان اینکه 100 هزار بهره بردار در همدان زیر پوشش صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی هستند ، افزود : این صندوق به عنوان زیر ساختی مناسب توانسته گام های مثبتی در توسعه سرمایه گذاری بر دارد.
رشیدی  خاطرنشان کرد : کاهش نرخ تسهیلات از 8 درصد به سه درصد / پرداخت 532 میلیارد و 479 میلیون ریال تسهیلات به سهامداران /پرداخت سود سهام عدالت و..از اقدامات این صندوق بوده است./ع
برچسب ها: اراضی ، اختصاص ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.