سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ارائه 7400 دستگاه در روز خدمات خودرویی شرکت ترابری نفت به راهیان نور

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت از ارائه 7 هزار و 404 دستگاه در روز خدمات خودرویی شرکت ترابری نفت به کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مراد کمالی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال 7 هزار و 404 دستگاه در روز خدمات خودرویی از سوی این شرکت به واحدهای درون و برون سازمانی ارائه شد.

وی با تشریح عملکرد ستاد نوروزی این بیان کرد: این خدمات در چهار بخش ماشین آلات سیار و ساختمانی، خودروهای سنگین، اتوبوسرانی و خودروهای سبک بوده که علاوه بر واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تابع آن به سازمان‌های دیگر نیز ارائه شد.

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت تصریح کرد: در این مدت واحد ماشین آلات سیار و ساختمانی این شرکت با اعزام تجهیزات و دستگاه‌های متنوع علاوه بر پشتیبانی از عملیات تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب، در زمینه ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور، پلیس راه، شهرداری‌های اهواز و خرمشهر و حوزه مقامت بسیج شهید تندگویان حضور موثری داشته است که حجم خدمات ارائه شده در این بخش بیش از 3 هزار و 528 دستگاه در روز بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت تردد خودروهای سنگین در ایام نوروز و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه استان خوزستان، واحد ترابری سنگین این شرکت، ضمن بارگیری و جابه‌جایی دکل حفاری 102، حمل 4 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل، 3 هزار و 300 تن مواد شیمیایی و لوله‌های جداری و 24 میلیون لیتر آب، در زمینه خدمات رسانی به استانداری، شهرداری اهواز و پلیس راه خوزستان، خدماتی افزون بر یک هزار و 920 دستگاه در روز ارائه کرده است.

کمالی گفت: واحد اتوبوسرانی این شرکت نیز علاوه بر جابه‌جایی کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تابع در ایام نوروز، در زمینه خدمات رسانی به استانداری، پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، مساجد، حوزه‌های علمیه و کاروان‌های راهیان نور خدماتی افزون بر 796 دستگاه در روز ارائه کرده است.

وی درباره خدمات این شرکت در زمینه خودروهای سبک اظهار کرد: خدمات حمل و نقلی واحد عملیات ترابری سبک در ایام تعطیلات نوروز یک هزار و 160 دستگاه در روز بوده است./ع

 
برچسب ها: ارائه ، خدمات ، راهیان نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.