سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

درخشش منطقه آزاد ارس در نمایشگاه بین المللی Aitf باکو

سازمان منطقه آزاد ارس عنوان پرمخاطب ترین غرفه را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری که با حضور 35 کشور و 300 غرفه در شهر باکو برگزار شد کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه غرفه منطقه آزاد ارس که با ایجاد جذابیت بیشتر توانست بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب نماید بعنوان رتبه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: نمایش و اجرای زنده برخی از رشته های صنایع دستی منطقه از جمله ورنی بافی و حکاکی روی فلز و سفال گری از جمله بخش های مورد توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه باکو بود.

نجف زاده با بیان اینکه معرفی منطقه آزاد ارس در بین شرکت ها و سرمایه گذاران تخصصی حوزه گردشگری یکی از اهداف مهم حضور در این نمایشگاه بود گفت: هدفمدسازی تورهای گردشگری سلامت از مقصد منطقه آزاد ارس و برگزاری دوره های آموزشی مشترک نیز از مهمترین موضوعات مطرح شده در بین شرکت های گردشگری حاضر در این نمایشگاه بود.

وی یادآور شد: نمایشگاه باکو با حضور 35 کشور و 300 غرفه در مرکز نمایشگاهی باکو از چهار الی شش آوریل برگزار شد و منطقه آزاد ارس تنها سازمان دولتی و خصوصی کشورمان در این نمایشگاه بود./ب

برچسب ها: درخشش ، منطقه ، آزاد ارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.