سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل یو سی ال جی در برج میلاد؛

دستاورد های تهران برای شهرهای همسایه می تواند الگو باشد

دبیر کل یو سی ال جی- ام ای / ای گفت: در این دو روزه نشست یو سی ال جی ما می توانیم دستاورد های تهران را مورد بررسی قرار دهیم که این دستاورد ها می تواند الگو باشد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهمت دوماند  امروز در نشست مشترک  دایره اجرایی شورا و مجمع عمومی ( کنگره یو سی ال جی)  که از 21 تا 23 فروردین در برج میلاد تهران در حال برگزاری است گفت: ما می توانیم در این کنگره به یکدیگر کمک کنیم که تبادل اطلاعات بسیار می تواند مثمر ثمر باشد باشد .
وی با اشاره به اینکه ما با هدف تحقق  توسعه خود با کشور های دیگر همکاری داریم  اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنگره ایجاد دمکراسی  ودولت های محلی است  که امروز دور هم جمع شده ایم تا بتواینم اقدامات مثمر ثمری انجام دهیم .
دبیر کل یو سی ال جی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز از شهر تهران بازدید به عمل می آوریم  عنوان کرد: امیدواریم دستاورد های تهران را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم  که این دستاورد ها می تواند برای شهر و کشورما الگو باشد .
دوماند بیان کرد: ما برای توسعه مدیریت شهری به رهبران منطقه اعلام می کنیم و به رهبران محلی با حضور در این سازمان فرصت داده می شود که کیفیت زندگی شهری را افزایش دهند./ف
برچسب ها: دبیر ، کل ، دوماند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.