سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپیده توکلی:

تنها به قهرمانی آسیا می اندیشم

دوومیدانی کار جوان کشورمان در حالی سال نو را بدون تعطیلات آغاز کرده که تمام تلاشش برای کسب سکو درمسابقات قهرمانی آسیا می باشد.

سپیده توکلی، عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان گفت: از روز دوم فروردین تمریناتم را به طور فشرده در مجموعه ورزشی افتاب انقلاب  آغاز کردم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا، مهمترین رویدادی است که در سال جدید برای آن تلاش می کنم ، این مسابقات اواخر تیرماه برگزار می شود و تا آن زمان بدون استراحت تمرینات و اردویم را ادامه خواهم داد.

عضو تیم ملی دوومیدانی در پاسخ به برنامه اش در سال جدید و میزان پیشرفتش نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در سال جدید به دنبال بهبود و ارتقای رکوردهایم بوده  و کسب قهرمانی و رسیدن به سکو در مسابقات قهرمانی آسیا از مهمترین اهدافم در سال جدید می باشدکه اگر موفق شوم ورودی مسابقات جهانی را دریافت می کنم.

وی  ادامه داد: از پیشرفتم راضی هستم به خصوص که در تمرینات کاملا قابل ملاحظه است، با توجه عنوان سومی که در مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته بدست آوردم بسیار امیدورارم که امسال با ادامه تمرین و تلاشم به هدفی که در پی آن هستم برسم.

توکلی در پاسخ به حضورش در مسابقت جایزه بزرگ گفت: با توجه به برنامه تمرینات و تشخیص مربی، احتمال دارد در این رقابت ها حضور نداشته باشم، ولی مسابقات قهرمانی کشور مسلما تدارکاتی خوبی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا می باشد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.