سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه مجمع تقریب در پی درگذشت عالم برجسته عربستانی؛

درگذشت علامه فضلی خسارتی بزرگ برای امت اسلامی است

به مناسبت درگذشت آیت الله شیخ"عبدالهادی الفضلی" از علمای برجسته و تقریب گرای عربستان، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت این ضایعه، آن را خسارتی بزرگ برای امت اسلامی توصیف كرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به مناسبت درگذشت آیت الله شیخ"عبدالهادی الفضلی" از علمای برجسته و تقریب گرای عربستان، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت این ضایعه، آن را خسارتی بزرگ برای امت اسلامی توصیف كرد.

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»
با نهایت حزن و اندوه، خبر رحلت مرد علم و جهاد، سید منبر و محراب و یكی از منادیان تقریب، نویسنده و اندیشمند بزرگ اسلامی علامه آیت الله شیخ عبدالهادی الفضلی(ره) كه با خدمات شایان خود به دین مبین اسلام و امت اسلامی شناخته می شود و زندگانی مبارك خویش را با اخلاص برای تعالی كلمه حق،‌وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی گذراند، دريافت گرديد.
 
خسارتی بزرگ به امت اسلامی با رحلت این عالم جلیل،مجاهد كبیر، اندیشمند مبدع و وحدت گرای صادق و مربی مخلص وارد شد.
 
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فقدان این عالم راحل را تسلیت گفته و به این مناسبت دردناك، مراتب عزای خود را به همه علمای امت، دوستداران، شاگردان و خانواده وی ابلاغ می دارد؛ از خداوند متعال خواستاریم كه این عالم فقید را مشمول رحمت واسعه خود گرداند و در بهشت خود سكنی گزیند و به نزدیكان وی صبر و بردباری عنایت فرماید و إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.