سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

237طرح تولیدی و عمرانی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل گفت: 237 طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی تا پایان اردیبهشت ماه امسال در سطح این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حامد عاملی دیروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرحهای عمرانی قابل افتتاح در اردیبهشت ماه سال 92 افزود: این طرحها در حوزه های تولیدی، خدماتی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: این طرحها به تفكیك شهرستان ها شامل 78 طرح در شهرستان اردبیل، پنج طرح در بیله سوار، 52 طرح در پارس آباد، یك طرح در سرعین، 17 طرح در خلخال، 10 طرح در كوثر، 26 طرح در گرمی، 24 طرح در مشگین شهر، 14 طرح در نمین و شش طرح در شهرستان نیر و چهار طرح دیگر افتتاح ومورد استفاده مردم ولایت مدار استان قرار خواهد گرفت.

عاملی همچنین افزود: تعدادی از این طرحها مربوط به سدسازی و گازرسانی به روستاها، احداث مسكن مهر و تكمیل سالن سرپوشیده ورزشی، اجرای طرح های هادی روستایی، برق رسانی به روستاها و ایجاد مراكز بهداشتی درمانی درنقاط محروم و روستایی است.

وی با بیان اینكه این طرحها با حضور مسوولان استانی و كشوری به بهره برداری خواهد رسید، بیان كرد: امیدواریم با افتتاح این طرحها شاهد ارتقای شاخص های توسعه استان خواهیم بود./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.