سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ايجاد تحولات عظیم در اقتصاد نظام اسلامی با بهره برداری از معادن موجود در كشور

معادن موجود در كشور یکی از برترین ظرفیت های سودآور و درآمد زا در ایران محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ استاندار زنجان، در ستاد معادن استان زنجان ،گفت: یکی از ظرفیت ها و فرصت های بسیار ارزشمند برای رشد اقتصادی کشور بدون اتکای به درآمدهای نفتی، معادن است.

رئوفی نژاد افزود: در صورتی که اقتصاد کشور فقط برای درآمد زایی به این منبع غنی اتکا کند، هیچ نیازی به صادرات و عایدات ناشی از فروش نفت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تمام اختیارات مربوط به ستاد معادن کشور به استانها تفویض شده و ستادهای استانی می توانند به صورت تام الاختیار برای تعیین تکلیف معادن موجود در آن منطقه اقدام کنند.

استاندار زنجان، تصريح كرد: با اصلاح قوانین مربوط به اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی، راهکار قانونی برای رفع مشکلات تمام معادن کشور پیدا شد.

رئوفی نژاد اضافه كرد: هم اکنون یکی از پیشرفته ترین و برترین فناوری های روز جهان برای اکتشاف و شناسایی ظرفیت معادن مختلف، در اختیار این استان قرار دارد.

وی این فناوری را در اختیار دو یا سه کشور برشمرد و این استان را آماده ارائه این خدمات به تمام نقاط کشور عنوان کرد.

استاندار زنجان خاطر نشان كرد:به هر میزان که بتوان از ظرفیت های معدنی موجود در بخش اکتشاف، استخراج و فرآوری پیش رفت، به همان میزان نیز زمینه رشد اقتصادی این استان و در کنار آن کشور ایجاد خواهد شد./ب

برچسب ها: تحولات ، اقتصاد ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.