سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از تصویب قانون حمل اسلحه در آمریکا؛

در اقدامی بی سابقه برای مبارزه با سلاح گرم در آمریکا

باراک اوباما با اعلام تاکید بر ادامه مبارزه علیه سلاح گرم در آمریکا از مسئولین خواست تا تمامی تلاش های خود را در مبارزه با سلاح گرم به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب با سفر به ایالت کنتیک قول داد در ایالتی که ما دسامبر سال گذشته میلادی شاهد یکی از خونبارترین قتل عام ها و تاریخ این کشور بود مبارزه علیه لابی؟ اسلحه در این کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش این خبرگزاری وی در دانشگاه هارتفورد سخنرانی می کرد و تاکید کرد: " آنچه که در شهر نیوتاون اتفاق افتاد سخت ترین روز ریاست جمهوری من بود و به همه شما می گویم که اگر ما به آن واکنشی نشان ندهیم آن روز برای من هم روز سختی خواهد بود باید برای خانواده هایی که در خشونت های مسلحانه نابود شده اند اقدامی مناسب انجام داد همچنین باید مانع آن شویم که این اتفاق بار دیگر برای آن ها و تمام خانواده های دیگر تکرار شود.

به گزارش این خبرگزاری کشتار سال گذشته در مدرسه تیوتاون آمریکا جان بیست کودک و شش بزرگسال از جمله مدیر این مدرسه را گرفت.

همچنین قدرت لابی اسلحه در ایالت متحده آمریکا به حدی است که ناظران تصویب لایحه" کنترل دقیق تر دارندگان اسلحه" و " ممنوعیت فروش سلاح های نظامی" را بعید می دانند.

برچسب ها: اوباما ، اسلحه ، امریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.