سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علني صورت گرفت

دستور ويژه رئيس‌مجلس به کميسيون عمران و بهداشت براي رسيدگي به مناطق زلزله‌زده بوشهر

رئيس‌مجلس به کميسيون‌هاي عمران و بهداشت و درمان دستور داد تا با اعزام نيرو به مناطق زلزله‌زده بوشهر وضعيت موجود را بررسي و گزارشي را به مجلس ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق قبل از دستور جلسه علني امروز (چهارشنبه 21 فروردين ماه) به زلزله روز گذشته بوشهر اشاره کرد و گفت: زلزله روز گذشته باعث تاسف و تاثر نمايندگان شد لذا نمايندگان ضمن همدردي براي درگذشتگان اين زلزله آرزوي علو درجات دارد.

وي افزود: ما نمايندگان از وزارت کشور ، وزارت بهداشت درمان و آموزشي پزشکي،‌ جمعيت هلال احمر مي‌خواهيم هر چه سريعتر به موضوع رسيدگي کنند تا مشکلات مردم مرتفع شد.

رئيس‌مجلس همچنين به کميسيون‌هاي عمران و بهداشت دستور داد تا با اعزام نماينده‌اي به مناطق زلزله‌زده بوشهر آخرين اقدامات انجام‌شده در اين مناطق را به مجلس ارائه کنند.

لاريجاني ضمن گرامیداشت یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی یادآور شد: شهید سپهبد صیاد شیرازی فرمانده شجاع،‌ دلیر و نیز سردار ارزشمند سپاه اسلام بود و امروز سالگرد ایشان است که به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند علو درجات را خواستار هستیم.

لازم به ذکر است ساعت 16 و 22 عصر روز گذشته 20 فروردين ماه زلزله‌‌اي به بزرگي 6.1 در مقياس ريشتر روستاهاي شنبه، باغان، درويشي  و کاکي از توابع شهرستان دشتي استان بوشهر را لرزاند که بر اثر آن تعدادي از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لاریجانی ، زلزله ، بوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.