سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پار پنهان پرسپوليس در رشت که بود؟

اگر چه پرسپوليس در رشت توانست فيناليست جام حذفي شود اما نقش يار پنهان اين تيم در کسب موفقيت را نبايد ناديده گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پرسپولیس در رشت با حواشی زیادی دست به گریبان بود و در دیدار نیمه نهایی جام حذفی عده ای تلاش کردند تا آرامش پرسپولیس را به هم بریزند و اجازه ندهند این تیم با تمرکز کامل مقابل داماش‌ قرار بگیرد اما فدا حسین مالکی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا آرامش را به کاروان سرخپوشان‌ در رشت برگرداند.

مالکی که دو روز در رشت کنار پرسپولیسی‌ها بود، به گفته عده‌ای از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، وي با صحبت هایش‌ به تیم آرامش داد و قوت قلب بازیکنان بود تا بدون دغدغه و با تمرکز کامل مقابل داماش‌ بازی کنند و بتوانند در نهایت به پیروزی برسند و جواز حضور در فینال جام حذفی را به دست آورند. مالکی با درک شرایط حساس پرسپولیس شخصا وارد گود شده تا سرخپوشان‌ تهرانی را در راه رسیدن به قهرمانی در جام حذفی حمایت کند.

در روزهایی که محمد رویانیان‌ تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات ریز و درشت باشگاه و بازیکنان را حل کند، حضور مالکی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه در کنار تیم کمک مهمی برای سرخپوشان‌ تهرانی است تا آرامش و تمرکز کامل در فینال جام حذفی شرکت کرده و موفق شوند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.