سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس :سازمان‌های امداد و نجات با سرعت به یاری حادثه‌دیدگان زلزله بشتابند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی حادثه زمین لرزه استان بوشهر با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان از سازمان‌های امداد و نجات خواست با سرعت به کمک و یاری حادثه‌دیدگان بشتابند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی حادثه زمین لرزه استان بوشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زمین‌لرزه در منطقه کاکی شهرستان دشتی از استان بوشهر که موجب جان باختن و مصدوم شدن جمعی از  هموطنان عزیز و تخریب اماکن مسکونی آنان شد، موجب تاسف و تاثر گردید.

ملت مقاوم ایران همواره با روحیه صبوری و همت بلند خود در هنگام وقوع اینگونه حوادث طبیعی و غیرمترقبه به کمک هموطنان آسیب‌دیده شتافتند و یار و مددرسان آنها بودند.

ضرورت دارد نهادها و سازمان‌های مسئول در امر امداد و نجات در اسرع وقت و با بسیج همه امکانات موجود به یاری حادثه‌دیدگان شامل اسکان موقت و رفع نیازهای آسیب‌دیدگان و درمان مصدومان و مجروحان بپردازند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی به مردم شریف مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل و برای جانباختگان رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.