سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطاي کمک هزينه به بيماران صعب العلاج ناجا

جانشين هماهنگ کننده نيروي انتظامي گفت: کارکنان شاغل در ناجا و کارکناني که از ابتداي 92 سال به بازنشستگي نائل مي شوند به مدت 5 سال تحت پوشش اين طرح قرار مي گيرند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس، همزمان با هفته بزرگ داشت سلامت، سردار "محمد جواد زاده کمند" از کارکنان بيمار بستري شده در بيمارستان وليعصر (عج) عيادت کرد. 
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا درحاشيه اين مراسم،گفت: با تلاش مجموعه کادر پزشکي و مديريتي بيمارستان وليعصر(عج)، رسيدگي به بيماران اين بيمارستان در سطح بسيار مطلوبي است. 
وي بر تأمين سلامت كاركنان پليس تاکيد و تصريح کرد: سلامت، بهداشت و درمان در نيروي انتظامي با توجه به نوع خدمتي که ماموران پليس انجام مي دهند از اولويت هاي سازمان به شمار مي آيد از اين رو بايد تلاش شود تا در بحث بهداشت و درمان، خدماتي در شأن کارکنان ناجا به آنها ارائه شود. 
سردار زاده کمند درباره پوشش درماني بيماري هاي صعب العلاج در ناجا، با بيان اينکه اين نوع بيماري ها به شکل ويژه توسط سازمان خدمات درماني تحت پوشش قرار مي گيرند، گفت: براساس تصميمات اتخاذ شده، بيماران صعب العلاج در ناجا اعم از کارکنان و خانواده هاي آنها تحت پوشش بيمه قرار مي گيرند.
وي افزود: به تناسب نوع، ميزان و ضريبي که براي اين بيماران مشخص شده، مبلغي به عنوان کمک هزينه در اختيار آنها قرار مي گيرد تا بخشي از هزينه هاي مادي بيماري را تامين کنند. 
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: کارکنان شاغل در ناجا و کارکناني که از ابتداي سال 92 به بازنشستگي نائل مي شوند به مدت 5 سال تحت پوشش اين طرح قرار مي گيرند؛ اميدواريم پس از اجراي موفقيت آميز "طرح اعطاي کمک هزينه به بيماران صعب العلاج ناجا"، بتوانيم آن را به ساير کارکنان اين سازمان نيز تعميم دهيم./ف
برچسب ها: کمک ، هزینه ، بیمار ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.