سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز/

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در کنار هم سبب ارتقای توانمندی‌های کشور می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه شعار امسال در عرصه‌های مختلف تاثیر فراوانی دارد، گفت: کشور نیازمند این است که در تمام عرصه‌های سیاسی، سیاست خارجی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... فعال باشد و توانمندی‌های خود را در این عرصه‌ها گسترش دهد که خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در کنار هم می تواند به خلق توانمندی‌های نوظهور کمک دوچندانی کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام عباس مسعودی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جاری گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب شعار امسال، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و این شعار اولین حضور همه جانبه مردم را در صحنه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تداعی می کند. 

وی افزود: امسال هم مردم و به ویژه مسئولان نظام همانند دوره‌های گذشته حضور فعال خود را با جدیت در عرصه انتخابات نشان خواهند داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به خلق حماسه اقتصادی اشاره و تاکید کرد: مردم کشورمان با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات حماسه‌ای دیگر را از نوع سیاسی خلق می کنند و نه تنها حماسه سیاسی بلکه منجر به ظهور حماسه اقتصادی خواهند شد که این دو حماسه در کنار هم به برپایی هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری کمک بیشتری می کند.

حجت‌الاسلام مسعودی ادامه داد: حماسه اقتصادی باید بر اساس مقتضیات حال و زمانه مردم باشد و به آن توجه بیشتری شود؛ چراکه مشکلات اکثر مردم در رابطه با مسائل اقتصادی است و رئیس جمهوری که قرار است در این دوره از انتخابات برگزیده شود، می تواند در حل مسائل اقتصادی کشور تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شعار امسال در عرصه‌های مختلف تاثیر فراوانی دارد، گفت: کشور نیازمند این است که در تمام عرصه‌های سیاسی، سیاست خارجی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... فعال باشد و توانمندی‌های خود را در این عرصه‌ها گسترش دهد که خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در کنار هم می تواند به خلق توانمندی‌های نوظهور کمک دوچندانی کند.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز تشکیل تیم کاردان اقتصادی، تدبیر و اندیشه، تولید ملی و بحث اشتغال‌زایی از جمله موارد مورد نیاز برای تحقق شعار سال است.

حجت‌‌الاسلام مسعودی در پایان یادآور شد: تحقق حماسه سیاسی اهمیت زیادی دارد و در کنار آن حماسه اقتصادی باید قوی‌تر شود./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.