سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توانمند سازي اقشار مستضعف به حماسه ای اقتصادی در کمیته امداد منجر مي شود

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد با تاکید بر اینکه شعار امسال را در کمیته امداد محقق می‌کنیم، گفت: این نهاد در کمک و توانمند سازی اقشار مستضعف نقش آفرین است و بی تردید تحقق اين امر حماسه ای اقتصادی در کمیته امداد خلق می كند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حبیب‌الله عسگراولادی ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه مشهد اظهار کرد: بر اساس نامگذاری سال 92 حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کمیته امداد خلق می شود تا این امر رهبری تحقق یابد.

وی ادامه داد: سال جاری منشاء خیر و تحولی اساسی برای همه بنده های خدا است و حماسه ای اقتصادی و سیاسی با بهره گرفتن از منویات مقام معظم رهبری در این نهاد روی خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد گفت: بر اساس نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این شعار در این نهاد جاری شود.

وی عنوان کرد: کمیته امداد طی سال های اخیر توانسته است با اشراف و تسلط کامل به اوضاع معیشتی، خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه کند و در این راستا توفیقات کاملی  را بدست آورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نقش کیمته امداد به عنوان یک نهاد ارزشی غیرقابل انکار است، افزود: بی تردید این نهاد همانند سال های گذشته در کمک و توانمند سازی اقشار مستضعف نقش آفرین است چرا که با ایجاد روحیه خودباوری در افراد محروم می توان آنان را نسبت به کسب درآمد و خلق حماسه ای اقتصادی ترغیب کرد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد یادآور شد: کمیته امداد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال توانمندی محرومان بوده است و امروز بیشتر اقشار مستضعف با اتکا به توانایی های خود توانسته اند به لحاظ تولید ثروت و افزایش درآمد در کشور به ایفای نقش بپردازند./ک

برچسب ها: کمیته ، امداد ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.