سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ با فروش 122 میلیون تومانی

سال گذشته 53 هزار کرمانشاهی به سینما رفتند "کلاه قرمزی و بچه ننه" و"قلاده های طلا"رکورددار فروش

به گفته رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با احتساب تماشاچیان فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر، در مجموع 53 هزار و 470 نفر در سال گذشته از فیلم های سینماهای کرمانشاه دیدن کردند که از این تعداد 33 هزار و و 335 نفر سهم سینما آزادی و 20 هزار و 125 نفر سهم سینما فرهنگ هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پژمان خسروی پور از اکران 113 فیلم در سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد 56 فیلم در سینما آزادی و 57 فیلم در سینما فرهنگ به نمایش در آمد.

به گفته رییس اداره سینمایی استان کرمانشاه،از مجموع فیلم های به نمایش در آمده 57 فیلم مربوط به فیلم های اولین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه بوده اند.

وی همچنین از فروش 122 میلیون تومانی بلیت در سینماهای آزادی و فرهنگ در سال گذشته خبر داد که از این میزان 55 میلیون و 747 هزار تومانآن مربوط به فروش بلیت های سینما آزادی است و مابقی آن از محل فروش بلیت های سینما فرهنگ می باشد.

به گفته رییس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فیلم های "کلاه قرمزی و بچه ننه" و "قلاده های طلا" به ترتیب در سینما های آزادی و فرهنگ در سال گذشته بیشترین میزان فروش و طولانی ترین مدت روی پرده را داشته اند.

وی همچنین "فیلم هیس؛ دخترها فریاد نمی زنند" را با توجه به کمترین مدت اکران(در جشنواره فیلم فجر)دارای بیشترین مبلغ فروش(با توجه به زمان اکران)بیان کرد./ع


برچسب ها: کرمانشاه ، سینما ، کلاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.