سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدابردار‌ "شهید آوینی‌":

"آوینی‌" از زبان حال رزمندگان‌ سخن می گفت/خودش را مدیون جانبازان می دانست

"شهید آوینی‌" با بیان حال رزمندگان‌ به ارادت خود را به آنها نشان می داد.

"روح‌ال...‌جعفر‌بیگلو"، صدابردار‌ "شهید آوینی‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه ی سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص دوران همکاری با "شهید آوینی‌" گفت: 90 درصد صدا و نریشن‌ آثار "شهید آوینی‌" را ضبط کردم و در طول این مدت همکاری شاهد مسئولیت پذیری فروتنی وی بودم.
وی ادامه داد: در زمان جشنواره تمام مدت 24 ساعت را فعالیت می کرد به طوری که ساعت پنج صبح در استدیو‌ حضور پیدا می کرد کار برایش ارزش بسیاری داشت.
"جعفر بیگلو‌" عنوان کرد: علاقه‌ی بسیار به جبهه باعث تاثیر پذیری وی از رزمندگان‌ و به تصویر کشیدن زبان حال آنها شده بود و با تحقیقات لازم حس خود را از طریق بیان به مردم منتقل می کرد.
وی در خصوص ویژگی "شهید آوینی‌" اظهار داشت: مستند بودن و حقیقت یابی از ویژگی آن شهید به شمار می آید و این ویژگی باعث جذب طرفداران بسیار شده است.
"جعفر بیگلو‌" اظهار داشت: هنوز بعد از گذشت چند سال مستندها و روایت فتح‌های او را تماشا می‌کنم نوشته های او برگرفته از ایمان و اعتقادش‌ بوده است.
وی با اشاره بر یکی بودن گفتار و عمل "شهید آوینی‌" ابراز داشت: وی خودش را مدیر و مسئول نمی‌دانست بلکه با حضور در جبهه خود را مدیون جانبازان می‌دانست./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.