سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دعوت از25 ووشوکارمطرح زنجان به اردوی انتخابی تیم ملی

25 ووشوکار مرد و زن مطرح و شاخص زنجان از سوی فدراسیون این رشته ورزشی به اردوی انتخابی تیم ملی فرا خوانده شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، با توجه به درخشش ووشوکاران زنجان در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور که اسفند پارسال در تهران برگزار شد ، 25 ورزشکار شاخص این استان توانستند مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را اخذ کنند.

نخستین مرحله رقابت های انتخابی درون اردویی تیم های ملی ووشوی جوانان و بزرگسالان اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی ، دهه نخست اردیبهشت ماه امسال در آکادمی ووشو آغاز خواهد شد .

این اردوها برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین از دوم اردیبهشت و همچنین برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی از هشتم اردیبهشت آغاز می شود که نفرات اول تا سوم تالو و اول تا سوم مشترک ساندای مسابقات قهرمانی کشور پارسال، مجوز حضور در این اردو را دارند.

گفتني است ، فرشید انواری، جواد کرمی، امین نوری و افشین سلیمی در بخش ساندا و مجید حسنلو، مهدی محمدی، حامد رضایی، توحید هدایت پور، امیرحسین سلطانی، محمدرضا قشمی، حسام فرضی، محمدمهدی رستمخانی، محمدمهدی شامی، محمد حسینی ، رضا اشرفی و کوروش حیدری در بخش تالو ، 16 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان هستند که باید از دوم اردیبهشت ماه در محل اردو حضور یابند.

در اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز 9 ورزشکار زنجانی به اسامی امیر اسماعیلی ، محسن بابایی، علی بختیاری، محسن محمدسیفی، رضا سبحانی و مهناز مقدم در بخش ساندا و میثم امانی به همراه هادی محمدی و الهام احمدی نسب در بخش تالو حضور خواهند یافت.

گفتني است :در اين اردوها دو ملی پوش زن زنجانی نيز حضور دارند./ب

 

برچسب ها: ووشوکار ، زنجان ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.