سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه بازی تراکتورسازي - الشباب؛

ایران پوریان: مساوی مقابل الشباب به درد ما نمی خورد

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به شکست تيم ما در بازی رفت، مساوی هم در تبریز مقابل الشباب عربستان به درد ما نمی خورد و باید این تیم را ببریم.

محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در تبریز چاره اي جز پیروزی مقابل الشباب عربستان نداریم. ما در بازی رفت در عربستان شکست خوردیم و با توجه به این نتیجه و شرایطی که در جدول داریم، باید در خانه الشباب را ببریم زيرا در این بازی خانگی مساوی هم به درد ما نمی خورد.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي در مورد تيم الشباب گفت: به نظر من الشباب تیم خوبی است اما می توان این تیم قدرتمند را شکست داد. ما در عربستان هم مقابل آنها خوب کار کردیم و مستحق باخت نبودیم و روی یک حادثه باختیم اما در تبریز جبران می کنیم تا با کسب این 3 امتیاز، به صعود از گروهمان در آسیا امیدوار شویم.

ایران پویان در پایان گفت: در این بازی حساس و مهم بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران تراکتورسازی نیاز داریم. مطمئن هستم که هواداران ما در استادیوم حاضر می شوند تا با تشویق های خود هم به ما روحیه بدهند و هم روحیه حریف را تخریب کنند. با کمک آنها الشباب را شکست خواهیم داد و به آینده امیدوار می شویم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.