سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت در دانشگاه کاشان برگزار می شود

کنفرانس ملی "تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سامانه های هیبریدی" در روزهای پنجم تا هفتم شهریور امسال در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان دبیر اجرایی این کنفرانس در گفتگو با خبرنگاران گفت:فراهم نمودن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سامانه های هیبریدی ، تقویت ارتباط موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی، اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم های هیبرید و تولید همزمان از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

 مهدی محمدی مهرارائه مقالات علمی و صنعتی به صورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی های کلیدی، کارگاههای آموزشی و میزگردهای تخصصی را از جمله برنامه های تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی" برشمرد و گفت: این کنفرانس ملی مشارکت اساتید دانشگاهها، پژوهشگران، محققان کشور و صاحبان صنایع در زمینه تولید همزمان برق، حرارت و برودت برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:پژوهشگران و صاحب نظران برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر تا بیستم اردیبهشت فرصت دارند به نشانی اینترنتی http://cchp2013.kashanu.ac.ir/fa مراجعه کنند.

به گفته وی، برگزاری این کنفرانس با توجه به وضعیت کنونی کشور و اهمیت مباحث مربوط به مصرف سوختهای فسیلی تجدید پذیر و ارتباط موثر آن با مسایل مهم و حیاتی در زمینه های انرژی فرصت مناسبی برای تبادل آراء، ارائه تحقیقات و مقالات متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه است. /ب

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، تولید برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.