سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع پور:

توجه به رده های سنی پایه را در دستور کار قرار داده ایم

رییس فدراسیون با بیان اینکه سال 92 سال پرکاری برای تنیس روی میز خواهد بود حضور مستمر در رقابتهای مهم برون مرزی و توجه به رده های سنی پایه را از اولویت های این فدراسیون عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد زارع پور از اعزام برادران عالمیان به مسابقه های کاپ اسیا در کشور هنگ کنگ خبر داد و افزود: به منظور حضور موفق در این رقابت ها، این دو ملی پوش از پنجم فروردین ماه به اردوی تیم ملی فراخوانده شده و تا بیست وسوم فروردین تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

وی درادامه به اردوی آماده سازی نیما و نوشاد عالمیان در بابلسر اشاره کرد و افزود: تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا با ایجاد شرایط مطلوب، این دو نماینده کشورمان در هنگ کنگ به نتایج بسیارخوبی دست یابند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه برنامه های توسعه ای فدراسیون در دو بخش زنان و مردان به طور جدی پیگیری می شود، از تشکیل اردوی تیم ملی بانوان و آقایان ایران از 9 اردیبهشت ماه در مجارستان خبرداد و گفت: این اردو به منظور آماده سازی تیم برای مسابق های قهرمانی جهان که در پاریس فرانسه برگزار می شود تشکیل خواهد شد.

زارع پور درادامه به مسابقه های آسیایی تنیس روی میز در سال 92 برای رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان اشاره کرد و افزود: تاریخ برپایی و چگونگی تشکیل اردوها توسط کادر فنی متعاقبا اعلام می شود.

وی همچنین در خصوص طرح امیدهای جهان اظهار داشت : این طرح همانند سال گذشته پیگیری می شود و دو نو جوان کشورمان در رقابتهای انتخابی حضور خواهند یافت و ما بسیار امیدوار هستیم دو ورزشکار دختر و پسر کشورمان بتوانند جواز حضور در کمپ اشلاگر را بدست بیاورند .

رییس فدراسیون تنیس روی میز درادامه با بیان اینکه سال پرکاری را آغاز کرده ایم خاطرنشان کرد: بخش استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم ملی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: دراین خصوص با ادارات کل ورزشی استانها ، وزارت آموزش و پرورش و بخشهای صنعتی با هدف سرمایه گذاری به طور جداگانه برنامه ریزی و گفت و گوهایی را انجام داده ایم.

زارع پور تصریح کرد: با توجه به محدودیتهای مالی که با آن مواجه هستیم با چند سازمان اقتصادی رایزنی و تفاهم نامه هایی را به امضاء رساندیم و انشاءالله بتوانبم در سال 92 در این بخش نیز با ترغیب سرمایه گذاران به نتایج خوبی برسیم.

وی با مهم خواندن نقش آموزش وپرورش در توسعه کمی و کیفی تنیس روی میز تصریح کرد: خوشبختانه در نشستهایی که با مسوولان ورزش این وزارتخانه داشتیم آموزش تنیس روی میز برای مقطع پنجم دبستان اجباری شد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز به فعالیت 155 مدرسه تخصصی در رشته پینگ پنگ اشاره کرد و اظهارداشت : قطعا با تدوام فعالیتهای این مراکز آموزشی، به طور کاملا تخصصی آنچه در خصوص توسعه این رشته در 2 بخش همگانی وقهرمانی در نظر داریم، محقق خواهد شد.

وی با اعلام خبر راه اندازی 30 مدرسه شبانه روزی تنیس روی میز افزود: راه اندازی این مدارس گام موثری در تحقق برنامه های توسعه ای فدراسیون مطابق چشم انداز تببین شده تا سال 2014 خواهد بود.

زارع پور درپایان گفت: امیدوارم سال 92 برای جامعه ورزش ایران سالی پررونق و پرافتخار برای ورزش کشور باشد./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.