سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

هسته ای شدن کشورمان موفقیت بزرگی برای نظام اسلامی است

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، هسته ای شدن کشورمان را موفقیت بزرگی برای نظام اسلامی دانست که با دانش و درایت نخبگان و دانشمندان ایرانی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی جلیلیان
گفت: ملت ایران امروز به درجه ای از پیشرفت نائل آمده است که به عنوان یکی از معدود کشورهای دنیا از دانش هسته ای برخوردار شده است.

وی افزود: هسته ای شدن ایران چیزی بود که طی سالیان اخیر غربی ها و دشمنان ایران، بشدت با آن مخالف بودند و تمام سعی و توان خود را نیز برای جلوگیری از این مسئله به کار گرفتند اما در نهایت این اقتدار کشورمان بود که با وجود تمام مخالفت ها توانست به این دانش بزرگ دست یابد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب نیز امروز چاره ای ندارند مگر اینکه هسته ای شدن کشورمان را پذیرفته و در محافل خود به دانش بالای دانشمندان و جوانان این مرز و بوم که با وجود تحریم ها و فشارهای زیاد به این موفقیت بزرگ نایل شده اند، غبطه بخورند.

وی دست یابی کشورمان به انرژی  صلح آميز هسته ای را ضرورتی غیرقابل انکار برشمرد و اظهار داشت: در دنیای رو به پیشرفت امروز، کشوری که خواهان توسعه و پیشرفت است باید با آخرین تکنولوژی های روز دنیا پیش رود و انرژی هسته ای این امکان را برای کشورمان فراهم می کند.

جلیلیان یادآور شد: انرژی هسته ای در بسیاری از موارد نظیر مصارف پزشکی، نانو تکنولوژی و کشاورزی کاربردهای بسیاری به همراه دارد و در واقع اگر ملت ایران از این حق مسلم خود کوتاه بیانند مانند این است که در موفقیت و پیشرفت را به روی خود بسته اند.

وی گفت: غربی ها انرژی هسته ای را بهانه ای برای اعمال انواع تحریم ها و فشارها بر ملت ایران قرار داده اند تا راحت تر بتوانند به ملت ایران فشار وارد کنند چرا که حتی در صورت بهره مند نبودن از انرژی هسته ای نیز، دشمنان بهانه دیگری را دستاویز تحریم های خود قرار می دادند./ب
برچسب ها: کرمانشاه ، هسته ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.