سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس فدراسیون با وکیل قطبی

فدراسیون فوتبال طی تماسي با محمد حاج باقر، وکیل افشین قطبی در تهران خواهان رسیدگی به وضعیت مالیاتی مربی سابق تیم ملی شد.

محمد حاج باقر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قطبی به خاطر قرارداد با فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس جمعاً 850 میلیون تومان بدهکار است.

وی ادامه داد: قرارداد قطبی با فدراسیون 800 میلیون تومان بود که بعدها 50 میلیون به آن اضافه کردند و مقرر شد مالیات را خودمان پرداخت کنیم.

حاج باقر ادامه داد: از کل مبلغ قرارداد باید 5 درصد کسر شود که ما هم پرداخت کردیم و حالا صحبت از مبالغ 200 میلیونی است می گویند به ماشین و خانه هم مالیات تعلق گرفته است در حالی که قطبی در هتل اقامت داشت!

وکیل سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: البته مبلغ بدهی مالياتي قطبی در حال حاضر 800 میلیون تومان است که قرارداد با باشگاه پرسپولیس و جریمه را هم شامل می شود در حالی که در اصل ما باید فقط 170 میلیون برای قرارداد با فدراسیون به اداره مالیات پرداخت می کردیم ولی حالا جریمه شدیم و 300 میلیون بدهکار هستیم.

وی گفت: ما به باشگاه پرسپولیس بدهی نداریم چراکه قرار بود باشگاه مالیات را پرداخت کند در صورتی که پرسپولیسی ها مشکل را حل نکنند مجبور می شویم از آنها شکایت کنیم.

حاج باقر ادامه داد: در همین رابطه مسئولان فدراسیون فوتبال با من تماس گرفته و خواهان مذاکره در این مورد شده اند و من قصد دارم در ملاقات با مسئولان مالی فدراسیون ديداري هم با کفاشیان داشته باشم تا شاید با هم به توافق برسیم.

این وکیل با اشاره به درخواست های مکرر برای دیدار با رویانیان گفت: بارها خواسته ام رویانیان را ببینم ولی موفق نشدم، شاید با این موضوع قطبی برای همیشه ممنوع الخروج شود و حتی دیگر برای ملاقات مادرش هم نتواند به ایران بیاید.

وی ادامه داد: در حال حاضر قطبی از زمان ترک ایران دیگر بازنگشته است چراکه در صورت حضور در ایران، در فرودگاه جلوی خروجش را می گیرند فکر می کنم این مشکل را مسئولان باید حل کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.