سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پروژه بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا (ع) مشهد بیش از 50 درصد پیشرفت دارد

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی از پیشرفت بیش از 50 درصدی پروژه احداث بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا (ع) مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد حسن واحدی گفت : بدین منظور مقرر شده به عنوان معاون استاندار هر 10 روز یکبار بازرسی از پروژه و بررسی روند اجرای آن را داشته باشم ضمن آنکه کارشناسی هم از دفتر فنی استانداری بصورت مستمر بر آن نظارت دارد.

وی اظهار داشت : دستگاه های خدماتی اعم از آب و برق و گاز هم وارد عمل شده اند و با رفع موانع از جمله تامین اعتبار امیدواریم تا پایان دولت بخشی از آن بهره برداری شود.

واحدی افزود : مجموع اعتبار برآورد شده برای این پروژه 720 میلیارد ریال بوده است که تا کنون بخشی از آن تامین شده اما هنوز 400 میلیارد ریال نیاز است.

این مسوول افزود : تامین آب آن برنامه ریزی شده و گاز مورد نیاز این بیمارستان با توجه به اینکه حجم قابل توجهی است بصورت مستقیم از طریق خط انتقال شهید کلانتری تامین می شود که هم اینک این خط انتقال در حال اجرا است.

وی افزود : مشکل برق هم نداریم و برنامه برای احداث پست برق مورد نیاز در حال بررسی پیگیری است.

واحدی ادامه داد : در صورت رفع موانع اعتباری و زیربنایی تا شهریور ماه 90 بخش هایی از این پروژه از جمله بستری آن راه اندازی می شود./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.