سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسيه:

با هرگونه حضور نظامي خارجي در شبه جزيره كره مخالفيم

"الكساندر لوكاشويچ" سخنگوي وزير امور خارجه روسيه اظهار داشته كه دولت روسيه با هرگونه حضور نظامي خارجي در شبه جزيره كره مخالف است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه ؛ وي در مصاحبه با خبرگزاري روسي "ريا نووستي" خاطر نشان ساخته كه با هرگونه اقدامي از سوي كشورهاي خارجي كه قصد داشته باشند تا رفتار كره شمالي را بعنوان "توجيهي" به منظور مداخله نظامي خود در شبه جزيره كره مورد بهره برداري قرار دهند و تسليحات خود را روانه شبه جزيره كره نمايند مخالف است. 

اين ديپلمات روس در ادامه افزوده است "دولت روسيه اقدامات تحريك آميز نظامي از سوي پيونگ يانگ را نمي پذيرد با اين حال معتقد است كه مي بايستي بحران در شبه جزيره كره از طريق سياسي و ديپلماتيك حل شود." 

وي همچنين در مورد سوريه در ادامه خاطر نشان ساخت كه دولت روسيه از هرگونه تلاشي به منظور تضمين آغاز مذاكره ميان طرفين درگير در سوريه حمايت مي كند. به گفته اين ديپلمات روس دولت روسيه از هيچ يك از طرفين در منازعه سوريه حمايت نمي كند.

لوكاشويچ همچنين خاطر نشان ساخته كه دولت روسيه از هر گونه تلاشي به منظور جلوگيري از وارد آمدن آسيب به شهروندان غير نظامي در اثر حملات تروريستي استقبال مي كند و مخالف با گسترش نزاع فرقه اي در سوريه است. 
               
                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
                                               
برچسب ها: روسیه ، کره ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.