سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هروی:

پرچم ایران را در رویدادهای سال جاری به اهتزاز درمی آوریم

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط اردونشینان، گفت: به دنبال این هستیم تا با نشان دادن توانایی های کاراته ایران پرچم مقدس کشورمان را در مسابقات سال جاری به اهتزاز درآوریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران "شهرام هروی" اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را در انزلی دنبال می کنیم و اردوشنینان تیم ملی از لحاظ روحی، بدنی و فنی به شرایط ایده ال نزدیک می شوند.

وی افزود: هم اکنون تمرینات فنی و بدنسازی را در ساحل دنبال می کنیم و قرار است در روز پایانی اردو (پنجشنبه هفته جاری) تمرینات فنی در سالن و روی تاتامی انجام شود.

مربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه تمرینات طبق برنامه دنبال می شود، عنوان کرد: کاراته ایران توانایی بالایی دارد و تمام هدف ما این است در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا بارها پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

وی گفت: بازی های کشورهای اسلامی برای ورزش ایران دارای اهمیت است و کاراته نیز به عنوان یکی از رشته های پرمدال اعزام می شود و به طور یقین ما نیز جواب این اعتماد مسوولان ورز کشورمان را به خوبی خواهیم داد.

هروی درخصوص تعویق زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: زمان کمی برای آماده سازی داشتیم و حالا می توانیم با خیالی آسوده به آماده سازی بپردازیم و نفراتی چون امیر مهدی زاده و سعید احمدی نیز پس رهایی از مصدومیت می توانند به جمع نفرات اضافه شوند.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی کاراته بارها اعلام کرده است، نفرات اردونشین الویت بندی شده اند و احتمال تغییر در ترکیب نیز وجود دارد./زر

برچسب ها: هروی ، کاراته ، اهتزاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.