سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

بهره‌مندی 6 هزار مددجو از آموزش بهداشت و سلامت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از بهره‌مندی 6 هزار مددجو از آموزش بهداشت و سلامت کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرید محبی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های بهداشت و سلامت مددجویان کمیته امداد این استان ضمن تبریک سال نو  و اشاره به  انتخاب شایسته مقام معظم رهبری برای نام گذاری امسال اظهار داشت: هر ساله رهبر معظم انقلاب نامی را برای آن سال تعیین می‌کنند که آن نام خطی است که تمامی مردم جامعه باید سرلوحه کار خود قرار دهند و هر کس در هر شغل و موقعیت اجتماعی که هست، باید بکوشد تا این شعار را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه در هفته سلامت قرار داریم، عنوان کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری، این نهاد کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را با موضوع بهداشت و سلامت برگزار می‌کند که هدف از برگزاری این کلاس‌ها ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها برای بهتر زندگی کردن در حوزه بهداشت و سلامت است.

محبی افزود: از ابتدای سال 91 تاکنون 6 هزار مددجو  از کلاس‌های بهداشت و سلامت این نهاد بهره‌مند شده‌اند که این کلاس‌ها با مبلغی بالغ بر 40 میلیون و 750 هزار ریال برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد در خصوص بهداشت و سلامت مددجویان می‌توان به اهدای هدایای بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، توزیع سبد بهداشتی، چکاپ رایگان، مخازن آب شرب و اجرای طرح سوء تغذیه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال گذشته 11 هزار و 35 مددجو با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال از خدمات بهداشت و تغذیه کمیته امداد بهره‌مند شدند./ج1

برچسب ها: مددجو ، بوشهر ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.