سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

طرح گازرسانی به150روستای استان اردبیل در حال اجراست

مدیرعامل شركت گاز استان اردبیل گفت: هم اكنون كار گازرسانی به 150روستای این استان با سرعت مطلوبی در دست اجراست كه اكثر این روستاها امسال به شبكه سراسری گاز متصل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / 'فیروز خدایی' با بیان اینكه به رغم مشكلات و تنگناهای مالی، سال گذشته سال پركاری برای شركت گاز استان بود، افزود: شركت گاز استان اردبیل در سال 91در مقایسه با سال های قبل با حدود 200درصد رشد در زمینه های مختلف، عملكرد قوی و بسیار درخشانی داشت.

وی، ادامه داد: این شركت پارسال موفق شد به 94روستای فاقد گاز طبیعی، گازرسانی كند كه این رقم در سال 9 هزار و 53 روستا بود.

مدیرعامل شركت گاز استان اردبیل ، شبكه گذاری به طول 866كیلومتر ، نصب 13هزار و 300علمك و پذیرش 31هزار و 600مشترك گاز را از توفیقات این شركت در سال 91عنوان و بیان كرد: این ارقام در سال قبل از آن به ترتیب، 475كیلومتر، هشت هزار و 269علمك و 27هزار و 354مشترك بود.

خدایی، با اعلام اینكه تعداد مشتركان مصرف انرژی گاز طبیعی استان در بخش های خانگی، صنعتی و تجاری به 320هزار مورد رسیده است، افزود: آمار واحدها و خانوارهای تحت پوشش گاز طبیعی روز به روز در حال افزایش است.

مدیر عامل شركت گاز استان اردبیل علاوه كرد: در سال گذشته با گازرسانی به دو شهر فاقد گاز، 100درصد جمعیت شهری این استان از نعمت گاز شهری بهره مند شدند./ع

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.