سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلويه/

کشف 10 خودروی سرقتی جدید از باند بزرگ سارقان خودرو

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 10 خودروی سرقتی جدید از باند بزرگ سارقان خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود محمودزاده در جمع خبرنگاران دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نیروی انتظامی در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد و در دشتستان این مهم به خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 10 خودروی سرقتی جدید از باند بزرگ سارقان خودرو خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی دستگیری آخرین عضو باند بزرگ سرقت خودرو تعداد 10 دستگاه خودروی مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

محمودزاده با اشاره به دستگیری یکی دیگر از اعضا باند بزرگ سرقت خودرو افزود: در پی انهدام باند بزرگ سرقت خودرو توسط پلیس آگاهی  دشتستان و دستگیری سر کرده باند مذکور به نام «ب ـ ز» و چندین نفر از همدستانش در ماه‌های پایانی سال گذشته و کشف ده‌ها دستگاه خودرو مسروقه که توسط این باند در سراسر کشور سرقت شده بود، مامورین پلیس آگاهی دشتستان تحقیقات وسیعی را در این زمینه دنبال کرده و یکی دیگر از اعضای باند فوق‌الذکر به نام «ع ـ ح» را شناسایی و با همکاری مامورین پلیس آگاهی شیراز نامبرده را در شهرستان نورآباد ممنسی دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مسئولان قضایی، متهم را به پلیس آگاهی دشتستان دلالت که وی در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده به ارتکاب سرقت 10 دستگاه خودرو اعتراف کرد.

این مسئول گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که از خودروهای مکشوفه تعداد 8 دستگاه دارای سابقه سرقت در شیراز و تنها دو دستگاه دارای سابقه سرقت در شهرستان دشتستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان همچنین تعامل و همکاری مردم با پلیس را در ایام تعطیلات نوروز، بسیار مطلوب بر شمرد.

محمودزاده، ضمن آرزوی سالی خوب و سرشار از موفقیت برای عموم شهروندان اذعان داشت: در ایام تعطیلات نوروز 1392 در سایه همکاری صمیمانه مردم با پلیس، شاهد کاهش تصادفات، روانسازی ترافیک و کاهش وقوع جرایم به‌ویژه جرائم خشن بوده‌ایم.

وی متذکر شد: نظر سنجی‌های انجام شده از مسافرین حاکی از رضایت آنان از وضعیت امنیت و آرامش در شهرستان دشتستان بوده که جا دارد از عموم مردم فهیم و شریف دشتستان به‌خاطر همکاری با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم./ج1

برچسب ها: باند ، سارق ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.